Camelia Jones (switchx) wrote,
Camelia Jones
switchx

  • Location:
  • Mood:
  • Music:


How does the world see me?
Artist: Red Hot chilli Pepper
Track: Californication
Comment: emmm... wat?

Will I have a happy life?
Artist: Our Lady Peace
Track: Thief
Comment: hmmm..."I don't know what's happening And I can't pretend"

What do my friends really think of me?
Artist: Sweet Heart
Track: Lamb
Comment: ok.

Do people secretly lust after me?
Artist: KT Tunstall
Track: Black horse and a Cherry Tree
Comment: oh wow, but then "no no no, you're not the one for me"

How can I make myself happy?
Artist: Red Hot Chilli Pepper
Track: Danny California
Comment: a girl? haha, ironic

What should I do with my life?
Artist: Beatles
Track: Come together
Comment: "One thing I can tell you, Is you got to be free. Got to be good lookin cause hes so hard to see"


Why should life be full of so much pain?
Artist: P!nk
Track: Who Knew
Comment: "My darlin' who knew "

How can I maximize my pleasure during sex?
Artist: Katamari damacy
Track: You are smart
Comment: hahhaha, i dunno wat to say. Katmari = great sex. LMAO uh-huh, that's right, b*tches

Will I ever have children?
Artist: Smile.dk
Track: Future Girls
Comment: so i will have more than a girl eh? interesting...

Will I die happy?
Artist: Kelly Clarkson
Track: Where is your heart?
Comment: hmmm...

What is some good advice for me?
Artist: Katamari Damacy,
Track: Katamari on the rock - Main theme
Comment: hah yes! Katamari is good for moi, better than alcohol~ hahhaa "Don't worry, do your best!" <-- that's the first line in the song!

What is happiness?
Artist: Boards of Canada
Track: Sixtyniner
Comment: lol, oral sex = love <3

What is my favorite fetish?
Artist: Beatles
Track: Lucy in the Sky with Diamond
Comment: LSD? or drugged up girls? ekkkk, that's not good.

How will I be remembered?
Artist: Imogen Heap
Track: The Walk
Comment:
"It’s not meant to be like this, Not what I planned at all.
I don’t want to feel like this. Yeah.
No it’s not meant to be like this, It's just what I don't need.
Why make me feel like this? It's definitely all your fault."


so it's 8:16 in the morning, i was here for an hour now, i woke up like 5:30am to drive my bro to work, got back at 7 and don't wanna go to slp again, i think it's a waste of time anyways, and i have a hell of weird dreams... well not that weird, but they are goddamned realistic, i thought i was awake for awhile.

anywho, i was a bit depressed lately cux of wat happened, and thanks to all those that lend me an ear and are patient to listen to all my rant. You know who u r. Really appreciate it.

haven't done much lately, just sitting home chilling, going online like 24/7 cux i wanna save money and not going out. but i've been studying hahah, and hopefully it will help.

hmmmm... wat else... oh ya, going back to london from the 24th to the 30th, so that's like... a week almost, not quite, but almost. cux i wanna go see Hunter Valentine at Aeolian Hall on the 26th at 9pm! Yosh! hahhaha
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments